🔺 سازمان تنظیم مقررات به شکایات مردم رسیدگی کند/ملاک پیشرفت فیبرنوری «اتصال» است نه «پوشش»

Loading fehamnews خبر فهام
  • خبر فهام
  • اقتصادی
  • 🔺 سازمان تنظیم مقررات به شکایات مردم رسیدگی کند/ملاک پیشرفت فیبرنوری «اتصال» است نه «پوشش»

🔺 سازمان تنظیم مقررات به شکایات مردم رسیدگی کند/ملاک پیشرفت فیبرنوری «اتصال» است نه «پوشش»

🔺 سازمان تنظیم مقررات به شکایات مردم رسیدگی کند/ملاک پیشرفت فیبرنوری «اتصال» است نه «پوشش»

🔹 وزیر ارتباطات با بیان اینکه ملاک پیشرفت در حوزه شبکه ثابت پرسرعت فیبرنوری فقط «اتصال» مردم است، نه «پوشش» افزود: از سازمان تنظیم مقررات خواسته‌ام که رسیدگی به شکایات مردم دقیق صورت بگیرد و تا حصول نتیجه از کوتاهی هیچ شرکت و اپراتوری به سادگی عبور نکنند. / ایرنا

ادامه مطلب ...
popup